Wednesday, September 24, 2008

* I wish i was there *



"If you wander off too far, my love will get you home.
If you follow the wrong star, my love will get you home.
If you ever find yourself, lost and all alone,
get back on your feet and think of me,
my love will get you home. "
- My Love Will Get You Home -

开始疑惑了
我到底该不该来呢
如果当初没有下那样的一个决定
现在的我又会怎样呢

如果不是那样
那么这一切的一切
又会不会发生呢?
在孝与不孝之间
我竟然找不到立点
在爱与不爱之间
我竟然无法启齿

我的感觉
竟然不只是想念而已

*我祈祷,一切平安*

No comments: