Friday, July 23, 2010

袋鼠国回魂




是有点冲动。
也许只是反映出了心底的渴望
说是想回去看看,那个曾经生活的地方
也许离开你一阵是一种好事
然后顺便透透气,让往后的方向更坚定
也让我试着一个人怎么【孤单旅行】



我买了机票,十一月到袋鼠国一趟
其实我并没有你们想象中宽裕
只是决定了的事情,再辛苦,也要固执一次
钱财乃是身外物,就算让我倾家荡产也不要紧
让我充充电,会赚回来的


如果你是我的朋友
行动支持是最实际的


如果我们交情并没有很深
我相信善有善报


如果你说碰巧钻进来的
我说,你是上天注定的贵人



你知道我需要什么 =)



老虎钱庄
A/C NO :1648 . 3803 . 7213



这上路银两,就多多益善吧~





- - - - -- - -- - - -- - -- - - - -- - - --- -- - -- - - - - -


多久没有好好坐下来吃餐饭了
感谢大家的忙碌,让我忘了心酸

昨天你忽然向我道歉,
为之前的冷落和冷漠道歉
我竟然有点不知所措
是的,你看不到


忘记了就让它忘记
感觉走了就随它去


这次,换我来说
【你,可有可无】好吗?

4 comments:

Anonymous said...

hmm....weird girl asking ppl to donate $ to your bank acc for your NOV trip while you were trying to donate your own $ to me for my SEP trip >,<..
eh, i will keep the postcard in one of the kangaroos' pocket in Perth zoo and you try to go n find out the kangaroo when you visit the zoo yea...so sweet kan..>,<
owh, i'm so awesome =)

Meow said...

hahahha, i asked for donation ma, u punya case diff! i LEND to u worr =p hahah im not going to the perth wildlife park adi, been thr last time, aud$ 44 eh, tht pic in my post was taken thr too =p so u better find other way to hide my postcard hahaha

well, safe trip pigi ya, its coming soon adi!

Anonymous said...

ok..then i'll hide some where around the Perth airport yea..maybe the loo...LOL eh, the zoo worth to go huh??

HaOZh3 said...

hahaha.. 返来咯,返来咯~~~~~~~
袋鼠国回魂夜